Aankomst in Sydney 1e verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu Aankomst in Sydney 1e verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu

Aankomst in Sydney 1e verslag

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Brigetta & Frans

01 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Op dinsdag 29 september met 45 min vertraging om 12.30 uur vertrokken vanaf Schiphol met Malaysia Airlines, via een tussen stopover op
Kuala Lumpur, de reis voort gezet naar Sydney, waar we om 19.55 uur (ned tijd 11.55 uur) zijn geland.
We werden opgehaald door Karin en Wayne en door naar hun huis in Sydney / Bangor, na nog wat gedronken te hebben zijn we rond 23.00 uur gaan slapen, we sliepen aan een ruk door tot 09.00 uur de andere morgen en waren weer helemaal be,komen van de toch wel vermoeiende reis.
Vandaag zijn we wat gaan wandelen langs het strand en hebben geshopt voor de vanavond geplande BBQ , want het is hier al prachtig weer.
De weersverwachting de komende dagen zijn rond de 30 a 32 graden.

Wordt vervolgd ! ! ! !

• 01 Oktober 2015 - 09:57

Maartje:

heel veel plezier ...geniet er van !!

• 01 Oktober 2015 - 11:19

Linda:

Heeeeel veeel plezier!!!!

• 01 Oktober 2015 - 12:19

Ada:

Heel veel plezier....super gaaf!!!!

• 01 Oktober 2015 - 16:43

Angie:

ja dat is een vermoeiende reis,geluukig kunnen jullie een paar weken uitrusten.bij ons aardig weer,bij jullie zeker.geniet er maar van xx

• 01 Oktober 2015 - 19:23

Marijke:

wat fijn dat jullie goed zijn aan gekomen .
    en wat leuk dat wij ook een beetje met jullie op vakantie zijn
    gr van hier .. xx

• 01 Oktober 2015 - 19:29

Frans:

Fijn, dat jullie goed zijn aangekomen in Sidney.
    Geniet verder van de mooie reis.
    Frans en Tiny

• 01 Oktober 2015 - 20:29

Hilda:

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Geniet van de vakantie!
    Jan & Hilda