8e Reisverslag 22 okt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu 8e Reisverslag 22 okt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu

8e Reisverslag 22 okt

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Brigetta & Frans

23 Oktober 2015 | Australië, Cairns

8e Reisverslag 22 okt,

Di 21 okt,
Na ons bezoek in het centrum van Sydney, hebben we de volgende dag eerst maar eens lekker uit geslapen.
We waren best moe, na zo'n hele dag door de stad slenteren.
We zijn 's morgens met de trein naar Cronulla Beach gegaan en hebben de gehele dag lekker aan het strand gelegen, het was inmiddels weer door de 30 C geworden, dus lekker strand weer.
Daarna kwamen we in de supermarkt en zagen we dat ze er boerenkool verkochten, ik zei hebben jullie dat wel eens gegeten en Karen zei nee, dus dat moesten we ze maar eens laten proeven, dus heb ik (Frans) 's avonds het eten klaar gemaakt en wel 'n lekkere pot boerenkoolstamp (ook dit smaakt bij zomerdag), met spekjes en wel met de rookworst geïmporteerd uit Nederland, hihi,
En ze vonden het lekker ook, ik weet zeker dat boerenkoolstamp hier nog wel eens klaar gemaakt en gegeten wordt,

Wo 21 okt,
Deze dag zijn we weer naar Sydney gegaan om te shoppen, aardig wat souvenirs gekocht, we zijn in China Town geweest naar de markt en hebben de Sydney Tower bezocht waar we dus een mooi uitzicht hadden over de stad.
Toen met de trein terug naar huis, alwaar we 's avonds naar de Pub gegaan zijn, om wat te drinken en spare ribs te eten, we beginnen daar zo'n beetje vaste klant te worden.

Do 22 okt,
's Morgens eerst zoveel mogelijk de foto's op de site geplaatst van al onze verslagen en op het moment dat ik dit schrijf zitten we in het vliegtuig naar Cairns, het is nu vier uur in de middag.
Later meer hierover,

Groetjes Frans en Brigetta.

Wordt vervolgt,

• 23 Oktober 2015 - 12:39

Linda:

Heey Hallo,

Leuke & mooie foto's!

Geniet er nog maar even van volgende week zijn jullie al weer thuis.

Dikke kus en knuffel!

• 23 Oktober 2015 - 13:49

Martha:

hallo wereldreizigers.
    Wat een mooie foto|s.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als je wer in het redelijk natte, voor jullie koude nederland zijn.
    Groet en tot dan.

Martha