12e Reisverslag 31 okt, - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu 12e Reisverslag 31 okt, - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Brigetta & Frans Mulder - WaarBenJij.nu

12e Reisverslag 31 okt,

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Brigetta & Frans

31 Oktober 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

12e Reisverslag 31 okt,

Do 29 Okt,
Dit was onze laatste dag van de vakantie in Kuala Lumpur en na eerst een stevig ontbijt genuttigd te hebben zijn we weer op pad gegaan,
We hebben de City - Bus weer genomen en zijn naar bezienswaardigheden gegaan die we de vorige dag niet gezien hebben.
Het was deze dag heel zonnig en bloed heet, we hadden helaas maar een halve dag tot onze beschikking, omdat we laat in de middag op gehaald werden om op tijd op het vliegveld te zijn.
wederom naar de Twin Towers, daar nog lekker Malaysisch gegeten en daarna naar het paleis van de koning, wederom zeer lux, wat dat betreft is er voor hun geen armoe, alleen zieke en invalide mensen die niet van Malaysische afkomst zijn en nooit daar gewerkt en ergens aan betaald hebben, worden door de overheid niet geholpen.
het komt er op te neer, van zoek het maar uit, dus heel veel bedelaars.
We werden toen om half zes op gehaald en naar het vliegveld gebracht, waar we om twaalf uur Malaysische tijd gingen vliegen.

Vrij 30 okt,
Na een vlucht van veertien uur zijn we ’s morgens om zeven uur op Schiphol geland,
Daar werden we afgehaald door de moeder van Brigetta en Linda.
Dus toen zat er een hele mooie vakantie op, die we nooit zullen vergeten erop.
De ontbrekende foto’s van de vorige reisverslagen heb ook bij gevoegd.

Dit was ons laatste reisverslag, Groetjes Frans en Brigetta,

• 06 November 2015 - 19:42

José Balemans:

Hoi brigetta
    Heb alles gelezen en de foto's gezien was een mooie reis en een lange. Je hebt veel gezien en gedaan . Super was echt geweldig. Gr. Jose